دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

مدارک لازم برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها | مشکلات ثبت نام مدارس را گزارش کنید

  • کد خبر: ۱۱۳۴۵۱
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
مدارک لازم برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها | مشکلات ثبت نام مدارس را گزارش کنید
ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول دبستان ادامه دارد در این مطلب مدارک لازم برای ثبت‌نام و نحوه پیگیری مشکلات و ثبت شکایات، ارائه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان در مدارس آغاز شده است. خانواده‌ها برای ثبت‌نام در مدارس دولتی عادی باید به نزدیک‌ترین مدرسه در محدوده محل سکونت خود مراجعه کنند.
ثبت‌نام نهایی در پایه اول دبستان پس از سنجش سلامت است که نوبت‌دهی مراجعه به پایگاه‌های سنجش از سوی مدارس انجام می‌شود.
متولدین نیمه اول ۱۳۹۵ و نیمه دوم ۱۳۹۴ می‌توانند در پایه اول دبستان ثبت‌نام کنند.
مدارس ابتدایی امسال می‌توانند کودکان متولد ۳۰ مهر سال ۱۳۹۵ را در کلاس اول ثبت‌نام کنند، یعنی نوآموزانی که متولد ۱۳۹۵.۰۷.۳۰ و قبل از آن هستند، می‌توانند در پایه اول ابتدایی ثبت‌نام کنند؛ البته شرط تحقق این موضوع، داشتن ظرفیت خالی از سوی مدرسه است.
مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام دانش‌آموز در پایه اول دبستان بدین شرح است:
اصل و کپی شناسنامه دانش‌آموز
اصل و کپی کارت واکسیناسیون مهمور به مهر تکمیل است
۴ قطعه عکس جدید دانش‌آموز، پشت‌نویسی شده
تحویل کارت سنجش مهمور شده به مهر پایگاه سنجش
در صورت گذراندندوره پیش‌دبستانی ارائه مدرک الزامی است
تکمیل فرم ثبت‌نام
اصل و کپی شناسنامه مادر و پدر
اصل و کپی کارت ملی مادر و پدر
اصل و کپی مدرک محل سکونت (بنچاق یا سند تک‌برگ) اجاره‌نامه به نام پدر و مادر همراه با کد رهگیری
اصلو کپی آخرین فیش آب و برق
اصل و کپی حضانت فرزتد در صورت فوت یا متارکه والدین
برای ثبت‌نام فرزندان فرهنگیان اصل حکم کارگزینی الزامی است
همچنین برخی مدارس با نصب اطلاعیه‌ای خطاب به خانواده‌ها اعلام کرده‌اند: در صورت عدم رعایت مقررات، شکایت و یا گزارش خود را از طریق سامانه شکایات آموزش و پرورش به نشانی www.shekayat.medu.ir جهت رسیدگی ارسال کنید.
شماره تلفن‌های ۸۸۹۵۴۵۰۶ (ستاد نظارت بر ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران) و ۸۸۹۶۴۲۶۲ (کارشناسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات) آماده پاسخگویی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->